DO
GP Miami
02.05 - 04.05
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Arabii Saudyjskiej
-
Piastri pokonał Verstappena i objął prowadzenie w mistrzostwach świata!
-
Australijczycy czekali 15 lat na swojego lidera mistrzostw
-
Verstappen pozytywnie zaskoczony konkurencyjnością Red Bulla w Dżuddzie
-
Pierwsze podium Ferrari w sezonie
-
Kolejny solidny występ Hadjara
-
Mercedes walczył z przegrzewaniem opon
-
Współpraca zespołowa i podwójne punkty Williamsa
-
Sauber bez szans na walkę o punkty
-
Fatalny wyścig Alpine
-
Haas bez punktów, ale zadowolony po potrójnym maratonie F1
-
Alonso o wyścigu w Dżuddzie: 50 okrążeń kwalifikacyjnych
01.02.2011 13:04
0
łooo ;d robi wrażenie
01.02.2011 13:13
0
czy ktoś wie kiedy jakieś wyniki testów?? Jestem ciekawy jak się wszyscy mniej więcej prezentują na początku;)
01.02.2011 13:14
0
kierowca f1: przyrząd służący częstego przyciskania,zmieniania ,kręcenia i ustawiania itd
01.02.2011 13:15
0
1. Alonso Ferrari F150 1:14.718 46 pit 2. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.203 19 pit 3. Hulkenberg Force India VJM-03 1:15.615 + 0.897 29 pit 4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.113 38 pit 5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 1.538 45 pit 6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 1.680 32 pit 7. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 3.542 8 pit 8. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 3.932 22 pit 9. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 3.996 11 pit 10. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.212 9 pit 11. Petrov Lotus Renault GP R31 1:20.633 + 5.915 6 pit
01.02.2011 13:15
0
2. ojejq - wejdz w temat Mercedes GP odsłania W02
01.02.2011 13:19
0
Petrov wogołe nie jeździ zrobił 6 kółek i jakoś cicho trochę mnie to martwii.
01.02.2011 13:27
0
Pietrow jak na razie większość czasu w boksie! Miejmy nadzieję,że po południu będzie bardziej "pracowity"???
01.02.2011 13:32
0
@3atomic - trafiłeś w sedno...;))). Jeszcze musi dobrze mówić o zespole... Swoją drogą ciekawe, czy uda im się w tym roku zejść poniżej 1:12:000.
01.02.2011 13:47
0
a gdzie prezentacja McLarena ??
01.02.2011 13:55
0
4 luty dopiero
01.02.2011 14:03
0
śmiesznie to wygląda na tym filmiku, ciekawe czy w trakcie sezonu pokażą skrzydełka innych bolidów:)
01.02.2011 14:13
0
9 mclaren ma 4 prezentacje
01.02.2011 14:17
0
Znając życie to ten spojler nie pomoże w wyprzedzaniu tylko w bronieniu pozycji, tak jak i było z kers
01.02.2011 14:23
0
13. peterkovic tego wolno będzie uywać jak się będzie za jednym z bolidów wiiecej niz 1 sek.
01.02.2011 14:26
0
13. Czytałem że to uruchomienie tego skrzydła będzie się odbywać pod kontrolą sędziów i może być użyte tylko do wyprzedzania..
01.02.2011 14:31
0
1 37 HULKENBERG 1:13.938 - - 1:17.978 2 5 ALONSO P 1:14.718 0.780 0.780 1:15.295 3 1 VETTEL P 1:14.921 0.983 0.203 1:16.929 4 16 KOBAYASHI P 1:15.831 1.893 0.910 1:17.131 5 32 PAFFETT P 1:16.256 2.318 0.425 1:20.272 6 25 D'AMBROSIO P 1:16.398 2.460 0.142 1:18.395 7 19 ALGUERSUARI P 1:18.260 4.322 1.862 1:18.276 8 10 PETROV 1:18.481 4.543 0.221 9 22 KARTHIKEYAN P 1:18.650 4.712 0.169 1:19.234 10 11 BARRICHELLO P 1:18.714 4.776 0.064 1:19.063 11 8 ROSBERG P 1:19.930 5.992 1.216
01.02.2011 14:33
0
1. Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 71 pit 2. Alonso Ferrari F150 1:14.718 + 0.780 51 pit 3. Vettel Red Bull Racing RB7 1:14.921 + 0.983 44 pit 4. Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 1.893 38 pit 5. Paffett McLaren MP4-25 1:16.256 + 2.318 45 pit 6. D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.398 + 2.460 33 pit 7. Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.486 11 pit 8. Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.322 8 pit 9. Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.712 22 pit 10. Barrichello Williams FW33 1:18.714 + 4.776 11 pit 11. Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 5.992 9 pit
01.02.2011 14:34
0
14. Raczej mniej niż 1 sek..
01.02.2011 14:36
0
na czym sledzisz karoll93?
01.02.2011 14:45
0
Akurat o tym jak działa tylnie skrzydło czytałam w F1 Racing, Jak opisuje Pat Symonds. .." płat tylnego skrzydła będzie się odracał wokół najwyższego punktu mocowania. Dzięki temu szczelina pomiędzy główną płaszczyzną i płatem będzie się zmieniać w zakresie pomiędzy 10mm i 50mm. Przy minimalnym rozwarciu będą pracowały wspólnie tworząc docisk, zaś po zwiększeniu odstępu będzą działały bardziej niezależnie zmniejszając docisk i opór". Na filmiku widać jak szybko ten płat się rusza, nie myślałam,że aż tak ! ;) Takie moje pytanie czy można porównać to ruchome skrzydło do tych, które możemy spodkać np. wVeyronie czy SLS-ie ? Czy to na tej samej zasadzie działa? Proszę o sprostowanie .
01.02.2011 14:48
0
http: //www.f1today.nl/li ve-update/20 11/02/01/circ uit-de-la-co munitat-valencian a.html ht tp://www.at twilliams.com/ test-timing s
01.02.2011 14:48
0
Fajnie pokazane.... ];-)
01.02.2011 14:49
0
19. f1today.nl
01.02.2011 14:49
0
A dlaczego nie ma wyników lotusa. Oni nie jeżdżą??
01.02.2011 14:50
0
A do, której godz.są treningi ?
01.02.2011 14:50
0
dopiero jutro i w środę
01.02.2011 14:55
0
W takim razie to zmienia postać rzeczy, może być ciekawe.
01.02.2011 15:05
0
A zpomniałabym Pat napisał jeszcze "przepisy dopuszczać będą regulację tylnego skrzydła w dowolnym momencie podczas treningów i wyścigu. Kierowcy będą mogli zatem używać systemu na karzdej prostej, aby zmniejszyć opór i poprawić czas okrążenia" ;)
01.02.2011 15:07
0
Pietrow rozbił bolid?
01.02.2011 15:24
0
28. FAster92 nIewiem co napisał Pat ale,to jest niezgodne z przepisami,Tylnego skrzydła każdy może używać dowoli ttylko podczas treningów i kwalifikacji,natomiast podczas wyścigu decydować o ttym będzie sędzia techniczny ,który da znać zawodnikowi przez zapalenie się lamoki syngnalizacyjnej w kabinie bolidu,jeżeli spełnione będą odpowiednie ku temu warunki.
01.02.2011 15:41
0
Jakie znacie dobre strony o F1
01.02.2011 15:49
0
31 Właśnie na niej jesteś!
01.02.2011 15:58
0
30. Zgred Zen No wiesz ja tylko napisałam to co było w F1 Racing (grudzień) więc nie wiem czy to są brednie . ALE też jest tutaj troszke pokićkane bo najpierw pisze,że "przepisy dopuszczać będą regulację tylnego skrzydła w dowolnym momencie podczas treningów i wyścigu." ale dalej,że w czasie wyścigu NIE bedą dopuszczalne podczas 2 pierwszych okrążeń wyścigu, jak i tak jak wspomniałeś dozwolone przez sędziów i użyte tylko prz stracie 1 sek . To tyle ! UFFF
01.02.2011 16:00
0
Usunięty
01.02.2011 16:04
0
Po prostu napisłam tylko ten początek ... i dlatego tyle niezgodnośći co do naszych wypowiedzi . A cy mógł byś mi odp. na moje opszednie pyt. "czy można porównać to ruchome skrzydło do tych, które możemy spodkać np. wVeyronie czy SLS-ie ? Czy to na tej samej zasadzie działa?
01.02.2011 16:15
0
33. FAster92 Tak,,ja nie piszę ,że Ty bredzisz,bo często są błędne informacje na stronach,, Mnie nie chodzi ,aby kogoś krttykować ,tylko zwróciłem uwagę na błędny wpis. Mój też był niedokończony ,bo Twoje ostatnie zdanie jest zgodne z regulaminem i uzupełnia zasady FIA.Pozdro.
01.02.2011 16:23
0
Koledzy czy testy się dzisiaj zakończyły? Jak nie to o której druga część jazd?
01.02.2011 16:28
0
od 14.30 czyli juz trwa dawno
01.02.2011 16:30
0
1. Sebastian Vettel Red Bull Racing RB7 1:13.769 68 2. Nico Hulkenberg Force India VJM-03 1:13.938 + 0.169 71 3. Gary Paffett McLaren MP4-25 1:14.292 + 0.523 76 4. Fernando Alonso Ferrari F150 1:14.553 + 0.784 74 5. Kamui Kobayashi Sauber C30 1:15.831 + 2.062 49 6. Jerome D'Ambrosio Virgin Racing MVR-02 1:16.003 + 2.234 59 7. Paul di Resta Force India VJM-03 1:16.337 + 2.568 14 8. Rubens Barrichello Williams FW33 1:17.335 + 3.566 35 9. Vitaly Petrov Lotus Renault GP R31 1:17.424 + 3.655 14 10. Jaime Alguersuari Toro Rosso STR6 1:18.260 + 4.491 8 11. Narain Karthikeyan HRT F1 Team F111 1:18.650 + 4.881 38 12. Nico Rosberg Mercedes GP W02 1:19.930 + 6.161 9 Kolejność: pozycja, imię i nazwisko, zespół, czas, strata do pierwszego, okrążenia. Nie wiem czy to już koniec jazdy na dzisiaj i czy to już ostateczna klasyfikacja, więc czy bd dziś jeszcze testy?
01.02.2011 16:32
0
A ile trfają testy? Ile godzin?
01.02.2011 16:42
0
http://www.f1fanatic. co.uk/2011/02/01/renaults- radical-front- exit-exhausts-pictured/ wydech lotusa reno
01.02.2011 16:48
0
kolejny stracony rok RK w walce o punkty a nie o mistrzostwo... tragedia przepaść...
01.02.2011 16:54
0
Ludzie spokojnie. Ten wydech jest genialny, a po drugie nie patrzmy na wyniki testów jak Rusek jeździ. Jutro i w środę Robek pokaże na co stać ten samochód. A i nie zapomnijmy, że bd nowe części na Bahrain. Będzie ok
01.02.2011 16:59
0
Czy wytłumaczycie mi ile trwają testy dziennie? Ile rano i ile po południu? i od której do której? Proszę
01.02.2011 17:02
0
I O.K pozdrawiam ;)
01.02.2011 17:06
0
44. Także dołączam się do tej wypowiedz, jeżeli ktoś coś na ten temat wie niech poinformuje .
01.02.2011 17:07
0
Koniec testów na dzis
01.02.2011 17:08
0
43. wiktor.f1.r31@ Naprawde czasami nikt sie nie przejmuje ale ilosciami przejecahnych okr juz tak
01.02.2011 17:10
0
Nikt nie wie ile trwają testy czy co?
01.02.2011 17:11
0
Do 17 juz dzis koniec jutro nasz ROBERCIK
01.02.2011 17:12
0
48. xdomino996 @ wiem no trochę martwi ilość okrążeń, ale może więcej nie potrzebują? Odpowiecie ile trwają testy?
01.02.2011 17:14
0
50. marcin1981 @ Dzięki ale do 17.00, czyli od 9.00 do której? i ile przerwy?
01.02.2011 17:17
0
Tego niestety nie wiem wiem tylko ze do 17.pzdr
01.02.2011 19:07
0
@faV nie załmuj się. Teraz to są testy. Robert dopiero pokaże na co go stać w trakcie sezonu. Bądź dobrej myśli i nie siej pesymizmu.
01.02.2011 19:09
0
A poza tym nie wiem na jakiej podstawie tak wnioskujesz. Po testach Vitalija i to w pierwszym dniu. No nie żartuj.
01.02.2011 23:11
0
Nie rozumiem jak to ma poprawić możliwości wyprzedzania? Skoro wyprzedzający i wyprzedzany użyją ruchomego skrzydła w tym samym momencie to jak to poprawi możliwość wyprzedzania?
01.02.2011 23:12
0
Może co najwyżej poprawi osiągi bolidu, ale możliwość wyprzedzania? Chyba,że czegoś nie kumam...
01.02.2011 23:36
0
A mnie ciekawią Kary, za nie użycie tego cudeńka w niewłaściwym momencie. Zna ktoś w tej kwestii regulaminy?
01.02.2011 23:48
0
Jak się tak zastanawiam, to pewnie na bank częsta możliwość używania tego cudeńka np. w ścisku kolumny wydatnie zmniejszy spalanie względem tego pierwszego prowadzącego. Choć to zależy od stopnia wypełnienia toru strefami pozwalającymi na użycie skrzydełka. Do tej pory agresywne czekanie na błąd z tyłu wiązało się z większym zużyciem wszystkiego (silnik, opony, paliwo) teraz przy odpowiedniej jeździe będzie można wykonać manewr wyprzedzania oszczędniej np. bez podkręcania obrotów. To podkręcanie może być wykorzystywane do uciekania powyżej sekundy, ale jak się nie uda to przegrzany silnik zmusi nas do "oddania" pozycji, albo aktywnego blokowania. Jedno jest pewne, znacznie bardziej cenne dla zespołów będzie posiadania dwu równych kierowców, z których jeden będzie odwalał robotę bufora dla drugiego.
01.02.2011 23:54
0
Strategia wymiany opon u słabszych zespołów też może być ciekawie podyktowana, by uchwycić się szybszych wyjeżdżających z wymiany. Wszystko, zależy od tego naprawdę ile może być szybsze kółko z pełnym wykorzystaniem skrzydełka z kompletnie nie wykorzystaniem skrzydełka. Jak więcej niż 1sek to będzie piekielnie ciekawie, gdyż strategia wykorzystania tego może być ważniejsza od strategii wymiany opon.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się